torsdag 5 april 2018

I kväll tittar jag på ...

... "Sveriges bästa arbetsförmedling". Ska bli spännande att se vad det är för något. Har själv bara dåliga erfarenheter av arbetsförmedlingen och som det känns just nu så är arbetsförmedlingen det sista stället jag skulle söka hjälp på. Så om det är någon som är i behov av en journalist/researcher som strax har en masterexamen i statsvetenskap är det bara att hojta till. Är öppen för nästan alla jobbförslag.

Sen ska jag titta på "Länge leve demokratin". Tycker att Jan Scherman fått ihop en intressant programserie.

Eftersom jag har ett nästan osunt intresse för verkliga och fiktiva brott kommer jag givetvis titta på "Palme, Träsket och mordrättegångarna".

 Efter det kommer jag troligen att bädda ner mig till "Torpederna". Tycker dock inte att andra säsongen av "Torpederna" håller riktigt samma klass som den första.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar