måndag 17 juni 2013

True Blood


Snart har äntligen en av mina absoluta favorit tv-serier "True Blood" säsongspremiär. "True Blood" är, precis som många andra av HBOs kvalitetsserier, väldigt snygg och välgjord. Dessutom har jag varit svag för vampyrer ända sedan jag som liten läste böckerna och såg på tv-serien om den lille vampyren. Tror att det är vampyrernas odödlighet som fascinerar mig.

Fast jag är väldigt känslig för smärta och extremt stickrädd så hade Eric Northman fått dricka mitt blod precis när han vill. Alexander Skarsgård måste vara den störste hunken som vandrar på jorden just nu. Läst illasinade rykten om att han skulle försvinna ur serien. Hoppas verkligen att det inte stämmer.

Har man som jag väldigt svårt att komma ihåg tider, inte lust att anpassa sig efter tablåtv eller inte vill vänta på att någon svensk tv-kanal ska visa serien kan man med fördel titta på "True Blood" via streamingtjänsten HBO. Där kan man senast inom 24 timmar, oftast betydligt snabbare, efter att den visats i USA titta på avsnitt av sina favorit serier direkt på sin dator eller Smart TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar